B. Requisiti per i diversi materiali in a certificazione di qualità alimentaria
I diversi materiali dibicchieri di cartarichiedenu una seria di testi è analisi in a certificazione di qualità alimentaria. Questu pò assicurà a so sicurezza è a salute in cuntattu cù l'alimentu. U prucessu di certificazione di qualità alimentaria pò assicurà chì i materiali utilizati in i bicchieri di carta sò sicuri è innocui, è rispondenu à i standard è i requisiti per u cuntattu alimentariu.
1. Prucessu di certificazione di qualità alimentaria per u cartone
Cum'è unu di i principali materiali per i bicchieri di carta, u cartone richiede una certificazione di qualità alimentaria per assicurà a so sicurezza. U prucessu di certificazione di qualità alimentaria per u cartone include tipicamente i seguenti passi:
a. Test di materie prime: Analisi di a cumpusizione chimica di e materie prime di cartone. Questu assicura chì ùn ci sò micca sustanzi nocivi presenti. Cum'è metalli pesanti, sustanzi tossichi, ecc.
b. Test di prestazione fisica: Eseguite testi di prestazione meccanica nantu à u cartone. Cum'è a resistenza à a trazione, a resistenza à l'acqua, ecc. Questu assicura a stabilità è a sicurezza di u cartone durante l'usu.
c. Prova di migrazione: Pone u cartone in cuntattu cù un alimentu simulatu. Monitorate se qualchì sustanza migra in l'alimentu in un certu periodu di tempu per valutà a sicurezza di u materiale.
d. Prova di resistenza à l'oliu: Eseguite una prova di rivestimentu nantu à u cartone. Questu assicura chì u bicchieru di carta abbia una bona resistenza à l'oliu.
e. Test microbicu: Eseguite testi microbichi nantu à u cartone. Questu pò assicurà chì ùn ci sia micca contaminazione microbica cum'è batteri è muffa.
2. Prucessu di certificazione di qualità alimentaria per a carta rivestita di PE
A carta rivestita di PE, cum'è materiale di rivestimentu cumunu per i bicchieri di carta, richiede ancu una certificazione di qualità alimentaria. U so prucessu di certificazione include i seguenti passi principali:
a. Test di cumpusizione di u materiale: Eseguite analisi di a cumpusizione chimica di i materiali di rivestimentu in PE. Questu garantisce chì ùn cuntenenu micca sustanzi nocivi.
b. Prova di migrazione: Pone a carta rivestita di PE in cuntattu cù un alimentu simulatu per un certu periodu di tempu. Questu hè per monitorà se qualchì sustanza hè migrata in l'alimentu.
c. Test di stabilità termica: Simulà a stabilità è a sicurezza di i materiali di rivestimentu in PE in cundizioni di alta temperatura.
d. Prova di cuntattu alimentariu: Cuntattate a carta rivestita di PE cù diversi tipi di alimenti. Questu hè per valutà a so idoneità è a so sicurezza per diversi alimenti.
3. Prucessu di certificazione di qualità alimentaria per i materiali biodegradabili PLA
I materiali biodegradabili PLA sò unu di i materiali ecologichi rapprisentativi. Richiede ancu una certificazione di qualità alimentaria. U prucessu di certificazione include i seguenti passi principali:
a. Test di cumpusizione di i materiali: Eseguisce analisi di a cumpusizione di i materiali PLA. Questu pò assicurà chì e materie prime aduprate rispondenu à i requisiti di qualità alimentaria è ùn cuntenenu micca sustanzi nocivi.
b. Test di prestazione di degradazione: Simulà l'ambiente naturale, pruvà a velocità di degradazione di PLA in diverse cundizioni è a sicurezza di i prudutti di degradazione.
c. Test di migrazione: Pone i materiali PLA in cuntattu cù alimenti simulati per un certu periodu di tempu. Questu pò monitorà se qualchì sustanza hè migrata in l'alimentu.
d. Test microbicu: Eseguite testi microbichi nantu à i materiali PLA. Questu garantisce ch'elli sianu liberi da contaminazione microbica cum'è batteri è muffe.